Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
My 100th post!!!
#16
oh but you don't. You couldn't of until you see the gigantic picture of a storm trooper stalking elmo infront of a hotel.
Reply
#17
jam*wil Wrote:lol... yeah, vbcode is fun.

So yeah, it's fun to completely destroy the layout of websites with both random and gigantic pictures![/IMG]



sorry lol Big Grin i got carried away!
Shadow Photography


[Image: style7,PerfectCircle.png]
Reply
#18
PerfectCircle Wrote:sorry lol Big Grin i got carried away!
Oh no no, not you! I posted a picture, it doesn't seem to work on other ppl's comps tho
Reply
#19
...maybe that is the pic
[Image: style2,ass-spc-lord.png]
Reply
#20
We shall never know......................
Shadow Photography


[Image: style7,PerfectCircle.png]
Reply
#21
[Image: stormtrooper-elmo-small.jpg]

It was this pictures except like 3000 x 2000
Reply
#22
we still can't see anything in your post James.


how's this eh? have our lives been fufilled now?

[Image: stormtrooperelmolarge0mk.jpg]
Reply
#23
hahaha! i love it! Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: style2,ass-spc-lord.png]
Reply
#24
YEAH! Haha thats awesome. Thanks for taking me away from my homework for a few :p
[Image: underminebanner.jpg]
Reply
#25
Why can't anybody see the pictures I post... what is wrong with me!?!
Reply
#26
jam*wil Wrote:Why can't anybody see the pictures I post... what is wrong with me!?!

You're emo. Nobody wants to see your pictures!
[Image: underminebanner.jpg]
Reply
#27
jam*wil Wrote:Why can't anybody see the pictures I post... what is wrong with me!?!
I have a possible solution: Most websites have a hotlinking blocker....hotlinking is really stealing bandwidth over the internet. so they don't appreaciate it, if they detect you hotlinking then they'll kill the link. The reason you can see it probably has something to do with the cookies you have stored on your browser. Your computer already remembers the image and is not requesting the original url again, therefore you see no red X or whatever they put in place of the image. at least that's my guess.

I went into your post, took the link and pulled the image. then uploaded it onto a hosting site and then linked it here. so you see folks, you're really not supposed to be hotlinking Big Grin
Reply
#28
Awwww, but I love hotlinking.
Reply
#29
yeah hotlinking rules....with a z...Big Grin

omg i just thought ( sorry with is one of my random thoughts which has no point to it what so ever)

most of you guys will have just red that as "with a zee"
as me and a perfect circle will have read it "zed"

how odd....:freak:
[Image: style2,ass-spc-lord.png]
Reply
#30
nitro852 Wrote:yeah hotlinking rules....with a z...Big Grin

omg i just thought ( sorry with is one of my random thoughts which has no point to it what so ever)

most of you guys will have just red that as "with a zee"
as me and a perfect circle will have read it "zed"

how odd....:freak:
I'm pretty sure it's technically zed in canada as well... but now that I think about it, I don't know which one I use. I'm pretty sure I use zee most of the time.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Post Your location!!! Brodiekiller 47 21,022 11-06-2009, 03:04 PM
Last Post: dontbiffit
  the Post Your Desk thread Dirty Doug 32 7,000 04-24-2006, 08:29 PM
Last Post: jam*wil
  Disregard this post, I need to do something for History... Dirty Doug 5 2,168 02-17-2006, 07:26 PM
Last Post: SnoBordPrincess
  post your myspace links again! actionwoman 63 13,529 02-16-2006, 03:39 PM
Last Post: asd
  Disregard this post, I need to do something for History... Dirty Doug 0 1,222 02-16-2006, 06:08 AM
Last Post: Dirty Doug
  Post Pictures Of Your Ex!!! jam*wil 27 6,877 01-24-2006, 02:56 PM
Last Post: nitro852
  My Best Post Ever!!! Brodiekiller 5 2,060 12-09-2005, 05:54 PM
Last Post: ForumFreeRider
  The Thread to Convince Executiveblondi to Post Pics of Herself Brodiekiller 23 5,714 11-15-2005, 05:33 PM
Last Post: willrideforfood
  The Thread to Convince BrodieKiller to Post Pics of Himself with Braces executiveblondi 25 5,253 10-07-2005, 03:26 PM
Last Post: Brodiekiller
  The Post your house thread! nitro852 24 5,082 07-11-2005, 12:52 PM
Last Post: Dre

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)